Frågor & svar
Om du inte hittar ditt svar här, vänligen kontakta din Snabbgross Club‑butik.
Vad är Snabbgross Club?
Snabbgross Club är en grossistbutik för företagskunder som också välkomnar privatpersoner att handla via ett medlemskap. Hos oss får du obegränsad tillgång till riktigt stora förpackningar till riktigt små priser.
Hur mycket kostar det att vara medlem?
Medlemskapet är gratis i tre månader – helt utan krav på fortsättning. Därefter betalar du endast 299 kr per år.
Vad händer när prova på-perioden som är gratis i 3 månader går ut?
När prova på-perioden går ut avslutas medlemskapet automatiskt om du inte väljer att förlänga det. Du kan förlänga ditt medlemskap på webben när du loggar in eller nästa gång du besöker butiken. Säg till i kassan att du vill förlänga ditt medlemskap så hjälper vår kassapersonal dig.
Vem kan handla på Snabbgross Club?
Både privatpersoner och företagare kan bli medlemmar i Snabbgross Club. Företagskunder hos Snabbgross kan också handla på Snabbgross Club och även ta del av medlemserbjudandena.
Är priserna inklusive moms?
Ja, alla priser i vår marknadsföring och på webben visas inklusive moms. I butikerna visas priserna både inklusive och exklusive moms.
Hur blir jag medlem?
Att bli medlem är enkelt och tar bara några minuter. Ansök direkt på vår hemsida eller i någon av våra Snabbgross Club‑butiker.
Kan jag ansöka om att bli medlem utan e-postadress och mobilnummer?
Nej, för att bli medlem i Snabbgross Club behöver du ange din e-postadress och mobilnummer. Dessa uppgifter är nödvändiga för att vi ska kunna skicka viktig information, erbjudanden och annan relevant kommunikation till dig. Du kan avregistrera dig från marknadsföringsutskick genom att logga in och gå till "Ändra mina uppgifter".
Finns det någon åldersgräns för att bli medlem i Snabbgross Club?
Ja, du måste vara 18 år för att bli medlem i Snabbgross Club.
Får jag ett medlemskort?
Nej, allt sker digitalt via din ID-handling.
Får min familj handla?
Ja, du kan ansluta upp till fem familjemedlemmar till ditt medlemskap. Logga in och gå till ”Ändra mina uppgifter”. Under ”Mitt hushåll” kan du lägga till medkontohavare för att inkludera familjemedlemmar.
Kan jag handla online?
Nej, för närvarande kan du endast handla i våra fysiska butiker.
Måste jag vara medlem innan jag åker till butiken?
Nej, du kan ansöka om medlemskap direkt i någon av våra Snabbgross Club‑butiker.
Var ligger butiken?
Här kan du hitta adress och kontaktinformation till alla våra butiker.
Varför måste jag vara medlem för att handla?
Snabbgross Club är ett butikskoncept där medlemskap ger dig tillgång till unika produkter och förmånliga priser i stora förpackningar. Det möjliggör även erbjudanden och rabatter hos våra partners. Dessutom kan du dra nytta av medlemsförmåner som ger dig rabatt hos våra partners. Det är ett sätt för oss att erbjuda extra värde till våra medlemmar.
Jag är medlem och vill ändra min e-postadress, hur gör jag?
För att ändra din e-postadress, logga in med ditt personnummer och lösenord. Klicka sedan på ”Ändra mina uppgifter” och uppdatera din e-postadress där.
Kan jag få mina kvitton digitalt?
Ja, du har möjlighet att få dina kvitton digitalt genom att logga in och gå till "Ändra mina uppgifter". Där kan du enkelt bocka i rutan "Ja tack, jag vill ha digitala kvitton". Alla dina efterföljande köp kommer genereras som digitala kvitton och kan hittas under "Mina inköp" när du är inloggad.
Har ni samma utbud som vanliga mataffärer?
Vi erbjuder ett brett sortiment från välkända varumärken. Konceptet bygger på stora förpackningar men du hittar även mindre förpackningar och framför allt ett unikt sortiment som du vanligtvis inte hittar i vanliga mataffärer. Hos oss hittar du artiklar inom färskvaror, frukt och grönsaker, non-food, bröd och bakverk, torrvaror och fastfood.
Får jag handla hur mycket jag vill?
Ja, det finns ingen begränsning på hur mycket du får handla ur vårt sortiment. Vissa medlemserbjudanden kan ha begränsningar på hur många du får köpa av en viss produkt till det rabatterade priset.
Kan jag handla i andra Snabbgross butiker?
Nej, privatpersoner med medlemskap kan endast handla i våra Snabbgross Club‑butiker.
Är det någon uppsägningstid på medlemskapet?
Nej, det finns ingen bindningstid eller uppsägningstid.
Hur avslutar jag mitt medlemskap?
Om du önskar avsluta ditt medlemskap tar du kontakt med vår kundtjänst i din Snabbgross Club‑butik.
Jag har köpt en vara på Snabbgross Club som jag är missnöjd med. Hur går jag till väga?
Kontakta den Snabbgross Club‑butik där du köpt varan för att göra en reklamation. Kom ihåg att ta med kvittot för ditt inköp.
Kan jag handla starköl, vin och sprit på Snabbgross Club?
Nej, endast företagskunder med serveringstillstånd kan handla ur vårt starköl-, vin- och spritsortiment.
Hur behandlar Snabbgross Club mina personuppgifter?
Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter här.